گوگل ادز چيست؟

گوگل ادز چيست

گوگل ادز چيست؟

۲۱ بازديد

گوگل ادز كه قبلا گوگل ادوردز ناميده مي شد، در واقع سيستم تبليغاتي گوگل است.
گوگل ادز نوعي شبكه پرداخت به ازاي كليك (PPC) است كه از طريق آن مي توانيد تبليغ سايت خود را در ميان نتايج موتور جستجوي گوگل و همچنين ساير سايت هاي شريك گوگل نمايش دهيد.
اين سيستم تبليغاتي در سال 2000 و اندكي پس از راه اندازي موتور جستجوي گوگل به آن اضافه شد.
به زبان ساده، گوگل ادز سيستم تبليغاتي گوگل است!
در اين سيستم گوگل به شما اين امكان را مي دهد كه محصول يا خدمات خود را با هزينه اي كه بر اساس الگوريتم خاصي محاسبه مي شود تبليغ كنيد.
 
چرا از تبليغات گوگل استفاده كنيم؟امروزه همه به دنبال افزايش مشتريان يا افزايش بازديدكنندگان وب سايت خود هستند.
يكي از راه هاي انجام اين كار استفاده از سرويس تبليغات گوگل است.
اگرچه گوگل ادز در حال حاضر بزرگترين سيستم تبليغات آنلاين در جهان است، اما هنوز توسط بسياري از مشاغل آنلاين استفاده نمي شود.
اين نه تنها باعث از دست دادن تعداد زيادي از بازديدكنندگان شده است. بلكه به رقباي خود فرصت برتري داده اند.
 
تبليغات گوگل و اجزاي آن را بياموزيدسيستم تبليغاتي گوگل كه در بين كاربران به گوگل ادز معروف است و در سال هاي نه چندان دور گوگل ادوردز يكي از روش هاي ديجيتال ماركتينگ كسب و كارها و بازاريابي آنلاين آنها بدون صرف وقت و سرمايه گذاري بلند مدت است.
براي راه اندازي كمپين تبليغاتي گوگل ادز، بايد با اصطلاحات و قوانين و مفاهيم اوليه گوگل ادز آشنا باشيد:
ساختار حساب Google Ads
 
حساب Google Adsبراي راه اندازي يك كمپين تبليغاتي گوگل، اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه يك حساب كاربري در پنل گوگل ادز ايجاد كنيد.
كمپين هاي تبليغاتي شما در اين حساب ها تعريف و اجرا مي شوند.
در Google Ads امكان مديريت حساب هاي مختلف با يك ايميل وجود دارد كه به آن دسترسي MCC (My Client Center) نيز مي گويند.
يك حساب كاربري در mcc Google Ads ايجاد كنيد
 
كمپين تبليغات گوگلكمپين هاي تبليغاتي Google Ads را در حساب ها تعريف كنيد.
هر كمپين در تبليغات كليكي گوگل نيز از يك يا چند گروه تبليغاتي يا تبليغات تشكيل شده است و تبليغات و كلمات كليدي آنها در اين گروه هاي تبليغاتي اضافه مي شود.
يك كمپين جديد براي تبليغات گوگل ادز بسازيد
 
گروه تبليغات در گوگل ادزگروه‌هاي تبليغاتي براي مديريت بهتر كمپين‌ها در نظر گرفته شده‌اند و مي‌توانيد از آن‌ها براي گروه‌بندي دسته‌هاي مختلف خدمات يا محصولات خود در قالب چند گروه تبليغاتي و براي هر گروه يك كلمه كليدي، متن آگهي و يك صفحه فرود جداگانه استفاده كنيد. در نظر گرفتن.
 
متن آگهي در تبليغات گوگل ادزتبليغات و تبليغاتي كه در گروه هاي تبليغاتي كمپين ها ايجاد مي كنيم شامل بخش هاي مختلفي است كه نوع و تعداد آنها بسته به نوع تبليغ متفاوت است.
اما به طور كلي عنوان هر تبليغ شامل 3 عنوان يا عنوان 30 كاراكتري است كه بايد به دلخواه وارد كنيد. اين عناوين در قسمت عنوان آگهي نمايش داده مي شوند.
بعد از عنوان گوگل ادز نوبت به توضيحاتي مي رسد كه زير عنوان مي آيد و به آن توضيحات يا خط توضيحات مي گويند.براي هر متن آگهي شما دو توضيح با ظرفيت 90 كاراكتر داريد تا توضيحات كوتاهي در مورد آگهي خود وارد كنيد.
متن تبليغاتي در گوگل ادز
 
كلمات كليدي تبليغات گوگلدر تبليغات گوگل ادز محدوديتي براي تعداد كلمات كليدي وجود ندارد و مي توانيد هر تعداد كلمه را كه مي خواهيد براي يك تبليغ در گوگل تعريف كنيد. اما انتخاب اين كلمات كليدي تاثير مستقيمي بر هزينه تبليغات شما و همچنين نمايش آنها دارد.
كلمات كليدي كمپين هاي كليكي بايد هدفمند و مرتبط با جستجوهاي كاربر نهايي شما باشد تا بتوانيد درآمد كسب و كار خود را از ارزي كه در تبليغات گوگل خرج مي كنيد به حداكثر برسانيد.
 
برنامه هاي افزودني تبليغات گوگلگوگل اين امكان را براي كاربران سرويس تبليغاتي خود فراهم كرده است كه با استفاده از افزونه ها يا افزونه ها اطلاعات بيشتري از قبيل شماره تماس، تخفيف، فرم تماس، محل كسب و كار، لينك هاي داخلي و در متن آگهي به مشتريان نشان دهيد و بهتر شويد. بازخورد از تبليغات شما از طريق آنها. براي مطالعه بيشتر در اين زمينه به اين لينك مراجعه كنيد..

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.