گوگل ادوردز و تاثيرات آن بر كسب و كار

۱۹ بازديد

بياييد گوگل ادوردز را در يك جمله تعريف كنيم: مكملي براي اطمينان از بهينه سازي رتبه سايت در موتورهاي جستجوگر گوگل. در كسب و كارهاي آنلاين اكثر مشتريان در فضاي مجازي هستند و روزانه از موتورهاي جستجوگر زيادي استفاده مي كنند. و يكي از پركاربردترين آنها موتور جستجوي گوگل است كه رتبه بندي سايت ها در اين اپليكيشن بسيار مهم است. اساساً هدف اصلي از ساخت سايت براي خدماتي كه به مشتريان ارائه مي دهيد ديده شدن و جذب مشتريان بيشتر است. عوامل زيادي مانند توليد محتوا، تبليغات پايه، بازاريابي اينترنتي و بسياري عوامل ديگر در جذب مشتري موثر هستند. اما گوگل ادوردز تمامي اين مراحل و تلاش ها را براي يك هزينه مشخص تضمين مي كند.
يك تعريف جامع براي گوگل ادوردزفهرست مطالب [پنهان كردن]
1 تعريف جامع براي گوگل ادوردز2 از گوگل ادوردز استفاده كنيد يا خير؟3 هزينه تبليغات در AdWords چقدر است؟4 تبليغات متوسط ​​در سايت هاي گوگلچگونه 5 حراج در گوگل را مديريت كنيم؟سيستم گوگل ادوردز يك برنامه تبليغاتي است كه توسط خود گوگل ايجاد شده است. در اين سيستم كاربران اينترنتي با استفاده از روش هاي مختلف سعي مي كنند تبليغات خود را به مشتريان نشان دهند. اين سيستم معروف ترين شركت تبليغاتي گوگل است كه اكثر كاربران و كارفرمايان از آن استفاده مي كنند. البته سيستم هاي مختلفي براي تبليغات در گوگل وجود دارد كه گوگل ادوردز معروف ترين و معتبرترين آنهاست. و نحوه كار با اين سيستم تبليغاتي معقول چندان سخت و پيچيده نيست. در اين سيستم تبليغاتي كافي است كليدواژه هاي اصلي را كه در محتواي خود قرار داده ايد به گوگل ادوردز معرفي كنيد تا سايت شما براي تمامي كاربراني كه كلمات كليدي مشابه را جستجو مي كنند نمايش داده شود.
طراحي سايت گوگل ادوردز و تاثيرات آن بر كسب و كاراز گوگل ادوردز استفاده كنيد يا نه؟سيستم گوگل ادوردز، مانند هر سيستم ديگري، نتيجه آن به خود كاربران بستگي دارد. اگر مي خواهيد نتيجه دلخواه را از آن بگيريد، بايد روش صحيح كار را ياد بگيريد و از آن استفاده كنيد. بسياري از كاربران به دليل عدم تسلط كافي بر سيستم گوگل ادوردز از نتايج بازديد از سايت خود ناراضي هستند. فاكتورهاي زيادي وجود دارد كه فقط مي توان آنها را در نظر گرفت تا از نتايج تبليغات خود به نتيجه دلخواه برسيد. اين موارد شامل موارد زير است:1- انتخاب كلمات كليدي مناسب كه مي توان آن را يكي از موثرترين عوامل دانست. 2- تعيين هزينه مناسب و معقول كه همانطور كه مي دانيد هزينه گوگل ادوردز از قبل تعيين شده نيست و همين موضوع باعث انتخاب اشتباه در پيشنهاد قيمت سايت شما مي شود. 3- اگر مي خواهيد مشتريان و كاربران را به صورت هدفمند به سايت خود جذب كنيد تا سود لازم را براي شما به ارمغان بياورد، محتوا و تبليغاتي كه توليد مي كنيد بايد كاملاً مرتبط با جامعه هدف شما باشد.
طراحي سايت گوگل ادوردز و تاثيرات آن بر كسب و كارهزينه تبليغات AdWords چقدر است؟براي تبليغ در ادوردز مانند ساير اكانت هاي آنلاين بايد يك حساب كاربري براي خود بسازيد كه كاملا رايگان است و هزينه اي از شما دريافت نمي شود.حتي براي تبليغات هزينه اي از شما دريافت نمي شود. اما براي كلمات كليدي كه انتخاب مي كنيد بايد هزينه مشخصي را پرداخت كنيد كه بسته به نوع سايت و كاربرد آن متفاوت است. در واقع هيچ قيمت واحدي از قبل مشخص نشده است و شما بايد با رقباي خود مناقصه بدهيد و البته زماني كه رقبا قيمت بالاتري را ارائه مي دهند بايد افزايش قيمت را نيز در نظر بگيريد. به همين دليل نمي توانيد هزينه ثابتي براي تبليغات در گوگل ادوردز در نظر بگيريد.
طراحي سايت گوگل ادوردز و تاثيرات آن بر كسب و كارميانگين تبليغات در سايت هاي گوگلگوگل يكي از محبوب ترين موتورهاي جستجو در جهان است و حتي در ايران نيز كاربران زيادي از اين موتور جستجو براي جستجوي خود استفاده مي كنند. طبق آخرين آمار، روزانه بيش از 3.5 ميليارد عبارت در گوگل جستجو مي شود. و در هر صفحه اي كه باز كنيد علاوه بر محتواي اصلي چندين تبليغ براي شما نمايش داده مي شود. با يك حساب و كتاب ساده متوجه مي شويد كه روزانه چندين هزار حراج در گوگل برگزار مي شود و به همين دليل گوگل ادوردز اهميت دارد. اگر در مورد اين حراج ها بي اهميت باشيد و قيمت ثابتي را براي كلمات كليدي اعلام كنيد، علاوه بر پرداخت قيمت پيشنهادي رقبا، معرفي سايت شما نيز آسيب هاي زيادي را به همراه خواهد داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.